ממשק הקלטה ל- CRM

ממשק הקלטה ל- ™STARecorder CRM

™STARecorder CRM – הנו פתרון הקלטת שיחות טלפון המשולב במערכת ניהול קשרי הלקוחות (CRM) של הארגון ומאפשר שימוש בכל האינפורמציה והפרמטרים ב- CRM בכדי לאפיין את ההקלטה לצורך אחזור, ביצוע משוב והפקת דוחות.
פתרון ייחודי וחדשני להקלטת שיחות בשיטת:
™STAR – Station Transmitted Audio Recorder
הפתרון מבוסס על אפליקציה בעמדת המוקדן (Client) הכוללת חומרה ותוכנה וקישור מאובטח לשרת אחסון וניהול ההקלטות.
המודולרית והגמישות של השיטה מאפשרת להוסיף עמדות על פי הצורך ואף לשלב הקלטת עמדות מרוחקות פיזית ממוקד השרות, כגון: עמדות בסניפים ברחבי הארץ והעולם וכן עבודה ב”ענן”.
הפתרון ייחודי ואטרקטיבי, הניתן ליישום במערכת הטלפוניה הקיימת, ללא צורך ברכישות ציוד נוספות והוצאות מיותרות. שיטה זו שונה מהותית מהפתרונות הקיימים כיום המבוססים על מערכת Stand-Alone מרכזית.

תיאור תהליך העבודה עם ממשק ההקלטה:

האפליקציה פועלת בעמדות מוקד הטלפון (Client ) ומקבלת את הוראות ההקלטה ממערכת ה- CRM ע”י יצירת Event.
קובץ ההקלטה מקוטלג בבסיס הנתונים בהתאם לפרמטרים הקיימים במערכת ה-CRM, כגון: שם, מספר לקוח, ת.ז , מספר טלפון, פוליסה, אירוע, סוג פנייה, פרטי המוקדן, נושא השיחה וכו’ וכן פרמטר RecID המתקבל מה CRM ומאפיין את ההקלטה כאירוע ייחודי.
בנוסף, לכך האפליקציה מספקת נתונים נוספים לאפיון ההקלטה, כגון: תאריך, שעה, שם העמדה, משך השיחה וכו.
הפתרון מאפשר שליטה ב”חיתוך” השיחה להקלטות משנה, בהתאם להקשר השיחה.
ממשק הניהול של אפליקציית ההקלטות מגדיר את מאפייני ביצוע ההקלטה (אוטומטי/ידני/VAR ), הגדרת ערוצי הקלטה, נתיב אחסון ההקלטה וכו’.
ממשק API אינטגרלי מה- CRM מפעיל מנוע חיפוש הקלטות לצורך איתור השיחה מתוך ארכיון ההקלטות.
הממשק מאפשר שימוש בפרמטרים הקיימים ב CRM לצורך מיקוד החיפוש עפ”י מאפייני השיחה הנדרשת.
באמצעות הממשק ובהתאם להרשאות המוגדרות לכל משתמש, ניתן להשמיע את ההקלטות שאותרו, וכן לבצע פעולות נוספות כגון: גיבוי, צריבה, משלוח באמייל, מחיקה, יצירת טופס משוב וכו’

מערכת הקלטת שיחות למרכזיה IP

אחסון ההקלטה :

קבצי ההקלטה ומסד הנתונים נאגרים בשרת הקלטות ייעודי כחלק מהמערכת.
הפעולה כוללת משלוח רשומת פרטי השיחה וקובץ הקלטת השיחה בפורמט דחוס.

השארת תגובה