הקלטת שיחות טלפון לעסקים קטנים
בעולם העסקים במאה ה-21, השימוש בטלפון ובתקשורת דיגיטלית מהווה חלק עיקרי בתהליך המכירות ובתקשורת עם הלקוחות. הקלטת שיחות הטלפון נדרשת כמוצר בסיסי בניהול העסק בכל גודל ואופי פעילות. הקלטת השיחות נדרשת לתיעוד הוראות ביצוע של לקוחות, גיבוי סיכומים ומכירות במסמך חסר, משוב על ביצועי הנציגים של החברה בביצוע שיחות מכירה ומניעת אי הבנות עם לקוחות החברה.
בנוסף, תיעוד שיחות עם ספקי החברה בכל התחומים מהווה הוכחה לסיכומים שנמסרו בטלפון וחוסך ויכוחים מיותרים וסיכוכים עסקיים.טלרקורדר מציגה מספר פתרונות להקלטת שיחות בעסקים קטנים תוך תשומת לב להתאמת הפתרון לצרכיי העסק, סוג ציוד התקשורת, התקציב המוקצה למערכת ההקלטה ותהליך הפעילות בארגון עצמו בתחום הטלפוניה. פתרונות ההקלטה מתחילים בפתרון נקודתי לעמדה בודדת, דרך שילוב מספר מערכות ברמת עמדה ועד מערכות הקלטה מרכזיות לכל הארגון. מספר נקודות בהן נדרשת הקלטה והתהליך והתקציב למערכת הקלטת השיחות, אפשר לנציג טלרקורדר להציע את הפתרון המתאים ביותר לצרכיי העסק.
הפתרונות שלנו להקלטת שיחות לעסקים קטנים:
®TelRecorder – מקליט שיחות מבוסס חומרה ותוכנה המקליט את השיחות ברמת עמדה – החל מעמדה בודדת ועד כמות של עשרות עמדות במשרד.
®TelRecorder-Pro – פתרון הקלטת שיחות מתקדם המאפשר גיבוי הקלטות בענן לשרת מרוחק, ניהול ארכיון קלטות ושמירת הקלטות בשרת מרוחק תוך שימוש ברשת האינטרנט המאובטחת להעברת הקבצים.
®STARecorder – פתרון משולב המבוסס על הקלטה ברמת עמדת עבודה תוך שילוב עם תוכנת ניהול קשרי הלקוחות ואפשרות שמירת הקלטות בשרת חיצוני, בתהליך מאובטח ויציב. היתרונות של מערכת טלרקורדר מבוססות על המאפיינים ייחודיים של השיטה מבוזרת:
גמישות – כמות העמדות המוקלטות אינה מוגבלת
מודולאריות– ניתן להוסיף או להסיר עמדות למערכת ההקלטה בצורה פשוטה ומידית
חיסכון – יישום במערכת הטלפוניה הקיימת,ללא צורך בהוצאות מיותרות
תאימות – מערכת מותאמת לעבודה עם כל תוכנת ניהול הקיימת בארגון
תמחור – עלות המערכת מתומחרת לפי עמדה
עלויות – מחיר המערכת הכולל הנו אטרקטיבי ביותר
TR-SERV – Central Recording Server מערכת הקלטות מרכזית Stand Alone. המערכת מבצעת את ההקלטה באמצעות שרת הקלטות המותקן בארון התקשורת של העסק ליד המרכזייה עצמה.