הקלטת שיחות משרדי תיווך

הקלטת שיחות משרדי תיווך

הקלטת שיחות עבור משרדי תיווך נדל”ן תיעוד שיחות מוקלטות של מסירת פרטי נכס ללקוח. הקלטת שיחות גיבוי להצעות מחיר ועמלת

הקלטת שיחות שוק ההון

הקלטת שיחות שוק ההון

הקלטת שיחות עבור שוק ההון : יועצי השקעות, סוחרים וברוקרים הקלטת שיחות עבודה וייעוץ כלכלי כספי והשקעות הון. חתימה קולית

הקלטת שיחות עבור אנשי עסקים

הקלטת שיחות עבור אנשי עסקים

הקלטת שיחות עבור אנשי עסקים הקלטת שיחות בתקשורת עסקית גם הקלטת שיחה של עסקים קטנים או גדולים. בשיחות המוקלטות ישנו

הקלטת שיחות שירות לקוחות

הקלטת שיחות שירות לקוחות

הקלטת שיחות עבור מוקד שרות לקוחות הדרכת מוקדנים על סמך ניתוח של הקלטת שיחות מאת לקוחות ואל לקוחות.  ביצוע משוב

הקלטת שיחות עיתונאים

הקלטת שיחות עיתונאים

הקלטת שיחות עבור כתבים, עיתונאים ואנשי תקשורת הקלטת ראיונות טלפוניים. משלוח ראיון מוקלט בדוא”ל ישירות מהתוכנה. גיבוי לשיחות טלפון שבוצעו

הקלטת שיחות מוקדי שיווק ומכירות

הקלטת שיחות מוקדי שיווק ומכירות

הקלטת שיחות עבור מוקד שיווק מכירות וטלמרקטינג הדרכות טלמרקטינג על סמך ניתוח הקלטת שיחות קודמות,שיפור וייעול תהליך המכירה הטלפוני. גיבוי

הקלטת שיחות הסעות והובלות

הקלטת שיחות הסעות והובלות

הקלטת שיחות לחברות הובלה, הסעות ושליחויות תיעוד שיחה מוקלטת של הזמנה טלפונית. תיעוד שיחות מוקלטות של הוראות לאיסוף ומסירה. הקלטת

הקלטת שיחות סוקרי דעת קהל

הקלטת שיחות סוקרי דעת קהל

הקלטת שיחות טלפון ישירות לחברות שיווק וסקרי דעת קהל עם ציוד הקלטת שיחות ישנן הוכחות ביצוע בסקרי דעת קהל. הדרכת

הקלטת שיחות עיצוב ודפוס

הקלטת שיחות עיצוב ודפוס

הקלטת שיחות עבור מעצבים, בתי ודפוס והפקות גיבוי הוראות ביצוע של עיצוב, הגדרות ודרישה בשיחות טלפון תיעוד הוראה לקוח לגבי

הקלטת שיחות עורכי דין

הקלטת שיחות עורכי דין

הקלטת שיחות עבור עורכי דין ומשפטנים הקלטת שיחות עבודה וייעוץ עבור משרדי עורכי דין.חתימה קולית לסיכומים בשיחת טלפון.גיבוי להוראות ביצוע.מניעת

ממשק הקלטה ל- CRM

ממשק הקלטה ל- CRM

ממשק הקלטה ל- ™STARecorder CRM ™STARecorder CRM – הנו פתרון הקלטת שיחות טלפון המשולב במערכת ניהול קשרי הלקוחות (CRM) של הארגון

הקלטת שיחות סוכני ביטוח

הקלטת שיחות סוכני ביטוח

הקלטת שיחות עבור סוכני ביטוח ויעוץ פיננסי גיבוי להרחבות ביטוח ותוספת כיסויים במהלך תקופה תיעוד חידושי ביטוח טלפונים הקלטת הצהרת

הקלטת שיחות בילוש ומעקב

הקלטת שיחות בילוש ומעקב

הקלטת שיחות עבור חוקרים פרטיים משרדי חקירות ובילוש הקלטת שיחות טלפון ופגישות תיעוד סיכומים בשיחת טלפון האזנה לשיחות מוקלטות בילוש

הקלטת שיחות טלפון בעסקים

בעולם העסקים המודרני, מהווה התקשורת הטלפונית חלק מהותי בהתנהלות העסקית. מגוון המוצרים והשירותים הנמכרים האמצעות שיחות טלפוניות הולך ועולה ובהתאם לכך גוברת הדרישה לתיעוד וגיבוי תהליכי המכירה. להלן פירוט מספר תחומי פעילות בהם נדרשת הקלטת שיחות הטלפון:
הקלטת שיחות טלפון לסוכני ביטוח : בביצוע מכירה טלפונית של פוליסות בריאות, סיעוד ומחלות קשות, נדרשת הצהרת בריאות של המבוטח על מצבו הבריאותי כחלק מדרישות יצירת הפוליסה. מערכת טלרקורדר משמשת להקלטת הצהרת הבריאות של המבוטח ומשמשת תחליף קביל לחתימת המבוטח על הצהרה מודפסת.
הקלטת שיחות טלפון לעורכי דין : תחום המשפטי, משמשת הקלטת שיחת הטלפון, כראיה קבילה בבית המשפט. עורכי דין רבים ממליצים ללקוחותיהם לקיים שיחת טלפון עם הצד הנגדי ולהקליט את דבריו כדי להשתמש בהודאתו בבית המשפט.
הקלטת שיחות טלפון למשרד תיווך : בתחום תיווך דירות ונדל”ן יש חשיבות עצומה להקלטת השיחות בכדי למנוע אי הבנות. במקרים רבים מתווך הנדל”ן מוסר ללקוח מידע בלעדי ונדרשת לו הוכחה כי המידע הגיע ממנו ולא ממקור אחר. הקלטת השיחה היינה הוכחה לקיום השיחה ותוכן השיחה, בין אם מדובר בשיחה טלפונית ובין אם מדובר בהקלטת שיחה בחלל החדר במשרדי המתווך.
הקלטת מוקד טלפוני : ישנם סוגים שונים של מוקדי שיחות טלפונים: מוקד מכירות טלפוני, מוקד שרות ומוקדי ביצוע סקרים טלפוניים. הקלטת השיחות במוקד נדרשת הן להקלטת עסקה טלפונית לביצוע מכירה במסמך חסר – כלומר הוכחת אישור הלקוח לעסקה, מחיר העסקה, אמצעי התשלום וכו’ והן כאמצעי שיפור וייעול תהליך המכירה והשרות עצמו. האזנה לאופן ביצוע השיחה ע”י נציג השרות הטלפוני וביצוע משוב על השיחה משמשים לתרגול והדרכת הנציגים לשיפור התהליך והתוצאות. כמו כן, ההקלטה יכולה למנוע אי הבנות וויכוחים מיותרים בין נציגי המוקד ללקוחות.
הקלטת שיחות טלפון לעסקים קטנים : עסקים רבים מבצעים את אישורי הזמנה והביצוע בשיחה טלפונית. הקלטת השיחה תמנע מקרים של אי הבנות או ויכוח על הלקוח על ביצוע ההוראה. מגוון התחומים רחב ביותר ולצורך ההמחשה נציג מספר דוגמאות: בתי דפוס המקבלים הוראה טלפונית של הורדה לדפוס, ברוקרים המקבלים הוראות ביצוע לעסקאות פיננסיות בשיחות טלפון, חברות הסעות והובלות המקבלות הנחיות עבודה בשיחה טלפונית, מוקדי מכירה המבצעים עסקאות במסמך חסר, מוקדים רפואיים, רופאי שיניים ומרפאות המוסרים הנחיות להמשך הטיפול בשיחת טלפון וכו’.

תחומים נוספים בהם נדרשת הקלטת שיחות הנם תחום העיתונות והתקשורת בו משתמשים בהקלטה לראיון והכנת הכתבה, תחום הבילוש והמעקב בו נושא ההקלטה מהווה שרות עיקרי ועוד תחומים רבים אחרים.