הקלטת שיחות במרכזיה אנלוגית
פתרון הקלטות מרכזי המותקן בארגון ומחובר למרכזיה והשלוחות האנלוגיות.
ניתן לבחור ולהקליט את קווי התקשורת האנלוגיים הנכנסים למרכזיה וניתן להקליט את השלוחות האנלוגיות עצמן.
ניתן להזמין מערכת החל מרמה של שתי שלוחות ומעלה.
כרטיסי לכידת הקול ניתנים להתאמה לפי כמות הקווים/השלוחות הנדרשים להקלטה והם מגיעים בתצורה של 4 כניסות, 8 כניסות ו- 16 כניסות.
מספר השלוחות המוקלטות – ניתן כמובן לשלב מספר כרטיסים ובכך להגיע לכמות האופטימלית של קווים/שלוחות הנדרשים להקלטה.
לרוב מספר הקווים הנכנסים למרכזייה נמוך ממספר השלוחות ולכן בהקלטת קווי התקשורת שנכנסים למרכזיה, ניתן להסתפק במערכת זולה יותר עם מוספר קטן יותר של ערוצי הקלטה.
מצד שני, בהקלטת קווי המרכזייה, לא ניתן לדעת איזו עמדה מוקלטת בשיחה ולכן הקלטת השלוחות, גם אם נדרשת כמות גדולה יותר של ערוצי הקלטה, היא מדויקת יותר מבחינת שיוך ההקלטה לנציג ספציפי.
חומרה להקלטת מרכזיה
מיקום מערכת הקלטת השיחות – המערכת ממוקמת בארון התקשורת או מחוברת למרכזית הטלפון בארגון ומקליטת את קווי הטלפון או שלוחות נבחרות.
ההקלטות מבוצעות באופן אוטומטי מלא כולל פירוט לפי עמדה, תאריך, שעה וזיהוי מספרי הטלפון.
המערכת מאפשרת גישה מרחוק ע”י משתמשים מורשים.
פתרון זה כולל מערכת הקלטה המחוברת למרכזית הטלפון בארגון ויעודה להקליט באופן אוטומטי את כל שיחות הטלפון במבוצעות בשלוחות הטלפון אליהן היא מחוברת.
מאפייני התוכנה להקלטת מרכזיה
- הקלטה אוטומטית של כל שיחות הטלפון הנכנסות והיוצאות
- זיהוי מספר טלפון יוצא
- זיהוי מספר טלפון נכנס (מותנה בשיחות ללא חסימת זיהוי)
- זיהוי הקו
- מסך חיפוש מתקדם לאיתו שיחה
- שליטה מעמדות מרוחקות ברשת – עבודה מול שרת ההקלטות ברשת בארגון.
הקלטת שיחות – חברת טלרקורדר עם מגוון פתרונות ייעודים לכל צורך.