ייתרונות הקלטת שיחות טלפון

יתרונות ביצוע הקלטת שיחות טלפון ושיחות בחלל החדר:

  •  תיעוד מוקדי שירות ומכירות
  •  הדרכות על סמך ניתוח שיחות מוקלטות
  •  שיפור שיחות מכירה ושרות לקוחות
  •  הוכחות ביצוע בסקרי דעת קהל
  •  הפקת דוחות
  •  חתימה קולית לעסקאות טלפוניות
  •  גיבוי מכירה במסמך חסר
  •  מניעת  אי הבנות
  •  ארכיון שיחות ממוחשב
  •  גיבוי להוראות ביצוע

היתרונות של מערכת הקלטת שיחות טלרקורדר על מערכות הקלטה אחרות:

  • גמישות – כמות העמדות המוקלטות אינה מוגבלת בכמות מינימום או מקסימום
  • מודולריות – ניתן להוסיף או להסיר עמדות למערכת ההקלטה בצורה פשוטה ומידית
  • חיסכון – יישום במערכת הטלפוניה הקיימת אצל המשתמש, ללא צורך ברכישות ציוד נוספות והוצאות מיותרות
  • אחידות – הקלטת עמדות מרוחקות פיזית ממוקד השרות ברחבי הארץ והעולם
  • דייקנות – “חיתוך” השיחה להקלטות לפי מאפיינים נבחרים
  • תאימות – המערכת מותאמת לעבודה מול כל תוכנת CRM או תוכנת ניהול הקיימת בארגון
  • יעילות – במצב של תקלה – מושבתת רק עמדה בודדת ולא כל המערכת
  • אמינות – הפתרון אמין ויציב ומיושם במוקדי שרות לקוחות ומכירות של חברות מובילות
  • התאמה – הפתרון מתאים לכל גודל של ארגון ולכל דרישה
  • תמחור – עלות המערכת מתומחרת לפי עמדה
  • עלויות – מחיר המערכת הכולל הנו אטרקטיבי ביותר