יתרונות ביצוע הקלטת שיחות טלפון ושיחות בחלל החדר:
- תיעוד מוקדי שירות ומכירות
- הדרכות על סמך ניתוח שיחות מוקלטות
- שיפור שיחות מכירה ושרות לקוחות
- הוכחות ביצוע בסקרי דעת קהל
- הפקת דוחות
- חתימה קולית לעסקאות טלפוניות
- גיבוי מכירה במסמך חסר
- מניעת אי הבנות
- ארכיון שיחות ממוחשב
- גיבוי להוראות ביצוע
היתרונות של מערכת הקלטת שיחות טלרקורדר על מערכות הקלטה אחרות:
- גמישות – כמות העמדות המוקלטות אינה מוגבלת בכמות מינימום או מקסימום
- מודולריות – ניתן להוסיף או להסיר עמדות למערכת ההקלטה בצורה פשוטה ומידית
- חיסכון – יישום במערכת הטלפוניה הקיימת אצל המשתמש, ללא צורך ברכישות ציוד נוספות והוצאות מיותרות
- אחידות – הקלטת עמדות מרוחקות פיזית ממוקד השרות ברחבי הארץ והעולם
- דייקנות – “חיתוך” השיחה להקלטות לפי מאפיינים נבחרים
- תאימות – המערכת מותאמת לעבודה מול כל תוכנת CRM או תוכנת ניהול הקיימת בארגון
- יעילות – במצב של תקלה – מושבתת רק עמדה בודדת ולא כל המערכת
- אמינות – הפתרון אמין ויציב ומיושם במוקדי שרות לקוחות ומכירות של חברות מובילות
- התאמה – הפתרון מתאים לכל גודל של ארגון ולכל דרישה
- תמחור – עלות המערכת מתומחרת לפי עמדה
- עלויות – מחיר המערכת הכולל הנו אטרקטיבי ביותר