מגוון פתרונות להקלטת שיחות טלפון:

®TelRecorder

המערכת כוללת אפליקציית exe המותקנת על מחשב המוקדן (Client)- ומבצעת את הקלטת שיחות הטלפון באופן אוטומטי או ידני וכן מתאם TR-101 להעברת השיחה בין מכשיר טלפון למחשב בעמדה.
ההקלטות מהעמדות השונות נשמרות בשרת המרכזי ובכך ניתן לבצע פעולות שונות בצורה מרוכזת על כל ההקלטות:
– חיפוש הקלטה לפי פרמטרים של שם העמדה, תאריך, שעה וכו'
– השמעת השיחות, העתקה, העברה, צריבה או מחיקה של הקלטות
– משלוח הקלטות ב E-Mail
– גיבוי אוטומטי של ההקלטות בשרת
– הפקת דוחות בחיתוך לפי עמדה
– דיווח על שיחות החורגות מהסטנדרט שנקבע (אורך שיחה, מספר שיחות וכו')
מאפיינים:
– הקלטה אוטומטית של כל השיחות או ידנית של שיחות נבחרות
– ההקלטה במצב מוסתר – ביצוע הקלטות ברקע ללא חיווי על מסך המחשב
– מתאים לכל סוגי הטלפונים והמרכזיות
– מתאים לשלוחות "חכמות", מרכזיות דיגיטאליות או VOIP
– פורמט ההקלטה דחוס MP3 , OGG
– מתאם ההקלטה עומד בכל התקנים הנדרשים של אישור משרד התקשורת
– מתאם ההקלטה עומד בכל התקנים הנדרשים של מכון התקנים

®TelRecorder-Pro

פתרון מתקדם למערכת טלרקורדר הכולל תכונות מתקדמות:
– הגדרת מבנה שם הקובץ
– הוספת קובץ פרמטרים כולל משלוח אוטומטי בצמוד למשלוח קובץ ההקלטה
– קביעת שם ייחודי לכל הקלטה + אפשרות לתצוגת מסך
– התאמה המערכת לעבודה של מספר עמדות ברשת הארגונית
הקלטה בענן– אפשרות שמירה מרוחקת על שרת FTP או Web Service
– הפקת דוחות
– יצוא נתוני ארכיון שיחות לקובץ CSV
– ותכונות מתקדמות נוספות.

®STARecorder

פתרון ייחודי וחדשני בשיטת – ™ STAR – Sation Transmitted Audio Recorder
פתרון ארגוני מבוזר להקלטת שיחות טלפון המבוסס על אפליקציה בעמדת המוקדן (Client) וקישור מאובטח לשרת אחסון וניהול ההקלטות.הפתרון ייחודי ואטרקטיבי, המיושם בציוד הטלפון הקיים.
המודולאריות והגמישות של השיטה מאפשרת להוסיף עמדות על פי הצורך ואף לשלב הקלטת עמדות מרוחקות ברחבי הארץ והעולם. הפתרון ניתן משמש לשני יישומים ייחודיים:
STARecorder CRM™- פתרון הקלטת שיחות טלפון משולב במערכת ניהול קשרי הלקוחות- CRM של הארגון.

®STARecorde Remote

הקלטה בענן של עמדות מרוחקות פיזית מהנהלת הארגון, כגון: עמדות בסניפים ושלוחות ברחבי הארץ והעולם.
הקלטת השיחה מועברת לשרת המרוחק כקובץ מוצפן, בפורמט דחוס ובערוץ מאובטח (SSL,VPN וכו')
המאפיינים ייחודיים של שיטת STARecorder:
גמישות– כמות העמדות המוקלטות אינה מוגבלת
מודולאריות– ניתן להוסיף או להסיר עמדות למערכת ההקלטה בצורה פשוטה ומידית
חיסכון– יישום במערכת הטלפוניה ללא צורך ברכישות ציוד נוספות והוצאות מיותרות
תאימות– המערכת מותאמת לעבודה עם תוכנת CRM או תוכנת ניהול אחרות
תמחור– עלות המערכת מתומחרת לפי עמדה
עלויות– מחיר המערכת הכולל הינו אטרקטיבי ביותר

TR-SERV – Central Recording Server

מערכת הקלטות מרכזית Stand Alone- שרת הקלטות הממוקם במרכזית הטלפון בארגון ומקליטת את קווי הטלפון או שלוחות נבחרות. ההקלטות מבוצעות באופן אוטומטי מלא כולל פירוט לפי עמדה, תאריך, שעה וזיהוי מספרי הטלפון.
המערכת מאפשרת גישה מרחוק ע"י משתמשים מורשים. כאמור מערכת זו לא כוללת התקן תוכנה כלשהו בעמדות המוקדנים.

SOHO – שימוש ביתי ומשרדים קטנים (Small Office, Home Office)

פתרון הקלטה למספר קטן של עמדות, החל מעמדה בודדת או קו טלפון אנלוגי פשוט ועד הקלטה של מספר עמדות באותו משרד. המערכת מאפשרת ביצוע של הקלטות באופן מבוקר או הקלטה אוטומטית של כל השיחות.
כמו כן ניתן לבצע האזנה קבועה על הקו לביצוע הקלטות ממספר שלוחות על אותו קו. המערכת כוללת ממשק ניהול לאיתור שיחה מוקלטת וניהול ארכיון ההקלטות על מחשב מקומי.

Call Center – מוקד טלפוני

פתרון להקלטת מספר עמדות. מאפשר ניהול הקלטות של מספר עמדות מול שרת מרכזי. אפיון שיחה מוקלטת לפי פרמטרים של מבצע השיחה, תאריך ושעת השיחה. עבודה במצב אוטומטי מלא, או חצי אוטומטי, אפשרות לעבודה במצב מוסתר- ללא חיווי על צג המחשב. הפקת דוחות וניתוח נתוני עבודה לפי עמדה.
פתרון מערכתי מבוזר המאפשר ביצוע הקלטות בתחנות מרוחקות ושמירת קבצי ההקלטה בשרת מרוחק.
אפליקציית קליינט המאפשרת משלוח אוטומטי, מאובטח ומגובה של ההקלטות לשרת חיצוני מרוחק.
אחסון ההקלטות בשרת מרוחק מתבצע על שרת FTP/SFTP/FTPS או Web Service בקבצים דחוסים ומוצפנים.

פתרון מערכתי משולב בתוכנת CRM

מערכת ניהול לקוחות או תוכנות ניהול אחרות הקיימות בארגון שילוב אפליקציית ההקלטה בתוכנת CRM הקיימת הארגון מאפשר ליצור יישומים מתקדמים באיפיון השיחות המוקלטות, אחסון ההקלטות בתיק הלקוח ואינטגרציה עם תוכנות ניהול מוקדי טלמרקטינג ומרכזי שרות ומכירה טלפוניים.

לייעוץ מקצועי חינם והתאמת הפתרון המתאים לעסק שלכם,

צרו קשר עוד היום 09-7654270