יתרונות ביצוע הקלטת שיחות טלפון ושיחות בחלל החדר:

  • תיעוד מוקדי שירות ומכירות
  • הדרכות על סמך ניתוח שיחות מוקלטות
  • שיפור שיחות מכירה ושרות לקוחות
  • הוכחות ביצוע בסקרי דעת קהל
  • הפקת דוחות
  • חתימה קולית לעסקאות טלפוניות
  • גיבוי מכירה במסמך חסר
  • מניעת " אי הבנות"
  • ארכיון שיחות ממוחשב
  • גיבוי להוראות ביצוע

 היתרונות של מערכת טלרקורדר על מערכות הקלטה אחרות:

  • גמישות – כמות העמדות המוקלטות אינה מוגבלת בכמות מינימום או מקסימום.
  • מודולריות – ניתן להוסיף או להסיר עמדות למערכת ההקלטה בצורה פשוטה ומידית.
  • חיסכון – יישום במערכת הטלפוניה הקיימת אצל המשתמש, ללא צורך ברכישות ציוד נוספות והוצאות מיותרות
  • אחידות – הקלטת עמדות מרוחקות פיזית ממוקד השרות ברחבי הארץ והעולם.
  • דייקנות – "חיתוך" השיחה להקלטות לפי מאפיינים נבחרים.
  • תאימות – המערכת מותאמת לעבודה מול כל תוכנת CRM או תוכנת ניהול הקיימת בארגון.
  • יעילות – במצב של תקלה – מושבתת רק עמדה בודדת ולא כל המערכת
  • אמינות – הפתרון אמין ויציב ומיושם במוקדי שרות לקוחות ומכירות של חברות מובילות
  • התאמה – הפתרון מתאים לכל גודל של ארגון ולכל דרישה
  • תמחור – עלות המערכת מתומחרת לפי עמדה.
  • עלויות – מחיר המערכת הכולל הנו אטרקטיבי ביותר.